matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Livet rullar på o bloggen glöms bort

Kategori: Allm�nt

Bloggen blir mer o mer lidande .. Blir aldrig några uppdateringar . 

Sedan jag sist skrev så har min farfar lämnat jordelivet ❤️ & vi har fått rustat i lägenheten . 
Lägenheten blev klar i veckan och jag är så nöjd :D Skönt att det blev innan lillemans födelsedag också :P Nu känns det kul att bjuda hem folk när man inte har rosa blommor på väggarna mer ! Haha 

Livet rullar på .. Ansökt om dagis har jag gjort också . Dags att ta tag i jobbsökandet också ! Längtar efter att få jobba .. 

Sitter i Dexter's rum o väntar på att han ska somna i sin säng . Sen blir de film o chill med D innan vi intar sängen ! 

Slänger med lite pix 
















Och nu har lille D hunnit somna (: 

Puss puss Tildan ❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här: