matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Försöker förstå

Kategori: Allm�nt

Att det finns människor som har mage att skriva taskiga saker med hittepånamn här på bloggen bevisa ju bara hur sjuka människor det finns när jag sitter här chockad o försöker förstå att Dennis aldrig mer kommer hem .

Alla hanterar vi det här olika . Jag hanterar det genom att prata och skriva . Jag vill visa hela världen vilken fin människa Dennis var . Den riktiga Dennis . Den nyktra o underbara människan han egentligen var ❤️ 
När han hade sina nyktra perioder o va världens bästa pappa till Dexter . Som dom lyste när dom var med varandra 😍
Han var så stolt över Dexter ❤️

Nu ska jag umgås med Dennis pappa , bror & vår underbara son ❤️


Jag o Dexter älskar dig pappa ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här: