matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Sömn ?

Kategori: Allm�nt

Kommit in i en period då jag har så jävla svårt att somna 😫 ligger fan vaken halva nätter o tänker . 
Jag är konstant trött .. men ändå kan jag inte somna när jag går o lägger mig på kvällen !! Det är så jävla irriterande ... vad tänker jag på då ? Ja du .. allt mellan himmel o jord ! 
Mest tänker jag på ensamheten .. jag saknar tvåsamheten nå jävulskt mycket ! 
Jag har äntligen börjat känna mig redo för att gå vidare efter Dennis bortgång .. Men hur ska jag kunna träffa någon när jag är barnledig varannan helg bara ? Och dessa helger jobbar jag även titt som tätt .. hur ska jag kunna lita på någon ? Hur ska jag kunna släppa någon mig nära inpå ? 
jag vill ju inte blanda in Dexter de första jag gör heller .. 
jag är expert att lägga locket på när någon kommer för nära .. jag håller gärna ett litet avstånd .. 
jag vill inte bli sårad .. jag vill inte älska någon som det finns risk att den kan försvinna från mig .. 
jag är rädd att förlora ! 
jag är rädd att Dexter ska känna trygghet för någon som helt plötsligt kan välja att lämna oss , eller rent utav dö ifrån oss ! 
Ja , hur fan går man vidare nu då ? 

Tankar som snurrar i natten 🙄

Puss o kram ❤️

(null)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: