matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Allm�nt

Man försöker förstå .. Men ändå går det inte riktigt in .. Flera gånger om dagen kommer jag på mig själv med att jag sitter o väntar på att Dennis ska ringa , eller att jag är påväg att ringa honom .. 
De va alltid så livet var när han inte var här hemma med oss .. 
Det gör ont att jag inte kan prata med honom .. Vi pratade ju om allt med varandra .. 
Det gör ont att jag inte kommer få känna hans trygga famn igen .. Jag skulle verkligen behöva känna den där stora trygga famnen nu ❤️
Jag saknar honom så enormt mycket ! 
Känns så konstigt att han inte kommer komma hem mer ... 
Dennis kom ju alltid hem ... 
Så hur länge ska jag sitta här o vänta på att han kommer hem nu då ??? 
Jag vill tro att dom har fel människa ..
Jag vill tro att han kommer hem .. 
För han kom ju alltid hem ... Han visste alltid att jag fanns här för honom .. För han kom ju alltid hem ... 
Kan han komma hem nu ? 

Dexter .. Tur han e så liten ... Men det är svårt .. Hur förklarar man för en liten kille på snart två år att man inte kan ringa pappa ? 
För han vill så gärna ringa pappa ... Han vet ju .. När pappa inte e hemma så får han prata i telefon med pappa istället ... 
Han saknar sin pappa ❤️

Undrar om jag nån gång kommer förstå att du är borta på riktigt ? 
För just nu känns livet som en mardröm .. Jag lever i dvala .. Jag försöker få dagarna att gå bara .. 
Idag såg jag några av dina "vänner" .. 
Dom du brukar missbruka med ... 
De va jobbigt .. 
Jag vill inte se dom .. 
Dom va delaktig i din väg till döden .. 

Kommentarer

  • H säger:

    Tänker på dig & Dexter. Går ej att föreställa sig vad du går igenom, men du är en stark människa Matilda. Oavsett om du bara vill ge upp när hela ditt liv & hela din värld har rasat, så är du oerhört stark!
    Det har du visat i varje motgång som kommit till dig.
    Det är något jag beundrar dig för, din styrka & din kärlek till din son.
    Din odödliga kärlek till Dennis.
    du är så mycket mer än du tror & jag är övertygad om att du kommer kliva dig stark ur detta också.
    Keep going strong!

    2016-03-09 | 02:29:26
  • Anonym säger:

    Nu räcker de!!!! Ge FN och säg att det är dom som ledde han till döden !!! Isf kan du ju säga att du inte vill se dig själv du gav han ... Idiot

    Svar: Jag har inte sagt/skrivit att dom lett honom till döden . Lär dig läsa .. Lär dig även att ta reda på fakta .. Läs inte min blogg om du blir så arg av vad jag skriver .. Jag vill inte heller läsa dina kommentarer .. Stå för vem du är ist 😂👍🏽
    Matilda Poulsen

    2016-03-24 | 20:14:13

Kommentera inlägget här: