matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Ledsen

Kategori: Allm�nt

Dags för ett blogginlägg kanske ? 

Mycket som hänt .. Just nu är jag bara så jävla ledsen ! 
Jag känner mig så lurad . Varför har jag kämpat så länge för att bli lurad gång på gång ?
Känner mig så extremt jävla lite värd ! 
Här åkte man in till akuten på natten tillfredagen pga att D kört drograttfull in i en stolpe så bilen börja brinna , fanns där , stöttade honom o försökte göra det bästa av situationen .. Jag ville visa att jag fortfarande bryr mig , vilket jag också sa till honom .. 

Jag har ju vetat sen innan att han inte är en kille som kan vara själv .. Han behöver alltid någon som "tar hand om" honom .. Det fixade han i ett nafs när han var inskriven på psyket , samtidigt som han försökte hålla mig kvar på en tråd .. 
Sen han skrev ut sig har jag inte hört ett ord från honom .. Han har löst det där så han kan fortsätta med sitt tragiska liv .. 
Och antagligen går han mot målet att förlora rätten att kalla sig pappa till ännu ett barn tyvärr .. 

Det finns så himla mycket som hänt som jag inte orkar skriva .. 
Och det är så otroligt mycket blandade känslor ! Mest ledsna känslor .. Som tyvärr Dexter känner av .. 
Min stackars fina lilla Dexter förtjänar inte det här . Han förtjänar faktiskt en närvarande och nykter pappa .. En pappa som bryr sig och är engagerad .. 
Han förtjänar en mamma som mår bra ! 
Jag försöker hålla skenet uppe , men han känner ju självklart av när jag inte mår bra .. 

Jag önskar att han en dag ska vakna upp o se vad han har valt att förlora & se att jag alltid ställt upp ,funnits där och stöttat honom .. Allt jag gjort .. 
Att han ska vakna upp o ta tag i sig själv .. Förstå hur många som tagit skada utav hans missbruk .. Att han ska se sina barn .. 

Jag vet hur dåligt han mått över sin dotter .. Snart är han i mål att förlora sin son .. Det är så jävla tråkigt .. För när han väl har varit en pappa så har han varit världens bästa pappa .. Men man kan inte vara världens bästa och världens sämsta när man känner för det ! 

Jag lever för mitt barn , önskar att D också kunde göra de .. 

Nä fan jag pallar inte skriva mer just nu .. Tårarna bara rinner som vattenfall och det finns inget stop ! 

Jag ska krypa ner med min fina kille o krama om honom nu ❤️ 
Älskar min lilla D ❤️



Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ta hand om dig själv och din fina Dexter. DU förtjänar att må bra och framförallt så förtjänar lilla Dexter en glad och lycklig mamma som mår bra! DET kan du ge honom! En annan människas val är inget du kan råda över. Dexters bästa är att du tar hand om dig och honom. En lycklig mamma kommer att göra honom till ett lyckligt barn. Lägg ditt krut på det och skapa ett fint liv för dig och din son! Förstår att din situation är svår och att valet är svårt men tror helt ärligt att med en sån pappa så är det bättre med ingen pappa alls. Du fixar detta själv! Det enda Dexter behöver är dig! Det tror jag på av hela mitt hjärta. Ni kan ha ett alldeles perfekt liv helt själva han och du <3

    2015-06-17 | 11:06:59
  • Anonym säger:

    Ta hand om dig själv och din fina Dexter. DU förtjänar att må bra och framförallt så förtjänar lilla Dexter en glad och lycklig mamma som mår bra! DET kan du ge honom! En annan människas val är inget du kan råda över. Dexters bästa är att du tar hand om dig och honom. En lycklig mamma kommer att göra honom till ett lyckligt barn. Lägg ditt krut på det och skapa ett fint liv för dig och din son! Förstår att din situation är svår och att valet är svårt men tror helt ärligt att med en sån pappa så är det bättre med ingen pappa alls. Du fixar detta själv! Det enda Dexter behöver är dig! Det tror jag på av hela mitt hjärta. Ni kan ha ett alldeles perfekt liv helt själva han och du <3

    2015-06-17 | 11:07:36
  • Stina säger:

    Är så imponerad att du ens står och går efter allt Matilda. Heja dig! Måtte du och Dexter få det lugnt omkring er snart, det vore onekligen på tiden.

    2015-06-17 | 22:25:55
  • Anonym säger:

    Varför skaffar du från början barn med en knarkare? Vad förväntar du dog egentligen klart han efter så många försök inte kommer att ändra sig! Du kan fixa de där själv o skaffa dig en nykter karl!

    2015-06-20 | 22:41:56

Kommentera inlägget här: