matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Tiden går ..

Kategori: Allm�nt

Ja , som titeln säger .. Tiden går .. Mina tankar på bloggen kommer ibland . 
Jag känner en saknad att få skriva av mig om mina känslor och tankar . 
Men hur öppen vågar man egentligen vara om sina känslor ? Dessa jävla troll på nätet existerar ju fortfarande ! Dessa jävla troll som till och med skrev massa skit när Dennis gick bort .. 
Jag undrar vad som får en människa att skriva en massa hemska saker till någon som redan mår dåligt ?! En sak vet jag iaf .. den människan mår ju själv inte så jävla bra ! 
(null)

Jag minns inte när jag skrev sist i bloggen .. jag vet inte heller vad jag skrev ?! Men de är egentligen inte så viktigt just nu . 
Märker att de finns några nyfikna själar som fortfarande går in och läser min blogg, trots att jag inte skrivit på typ 2 år eller något sånt (om jag inte minns helt fel😂) . 🙄
Aja .. jag är väl en intressant person kanske 😂

Livet idag då ? 
Jag o Dexter flyttade ifrån våran lilla tvåa i somras . Det bästa beslut jag tagit på länge .. Tvåan va för mycket ångest & minnen efter Dennis . Jag kom lixom inte vidare .. jag stod o stampa på samma ställe och det blev ju bara djupare ju längre jag stod där och stampade .. 
Nu bor vi till skogs i en stor trea och stormtrivs (förutom våra varmvattenproblem, men de kan jag ta en annan gång) . 
Jag skaffade äntligen körkort när jag tackade ja till lägenheten i våras . En intensivkurs på 2 veckor och sen va körkortet mitt .. sån jävla känsla .. varför tog jag inte körkortet tidigare ? 😂
Dagen efter jag tog körkortet blev jag med jobb ✌🏽 och skaffade inom någon dag min första bil ..
Nu är jag inne på min andra bil 😂 min lilla go-cart 🚗💨 

Saknaden efter Dennis består . Men det är inte lika mycket ångest och smärta .. det är som dom säger , man lär sig att leva med saknaden bara . 
Jag undrar om jag någonsin kommer hitta någon att dela mitt liv med ? Någon som accepterar att Dennis fortfarande är en del utav mitt o Dexters liv , trots att han är död . 
Kommer jag någonsin hitta någon som jag kan känna mig trygg med ? En som kommer att vara min bästa vän ! 
Dennis var min bästa vän .. och jag känner mig ensam för att jag inte kan prata med honom och få höra hans lugnande röst . 
Även om de va ett kaosliv med Dennis så nog fan hade vi det bra också .. annars skulle jag aldrig varit med honom dessa år . För både han och jag visste att vi alltid , oavsett fanns där för varandra ❤️

Nu återstår de att se vad som händer med denna blogg .. Men det får tiden utvisa . Kanske de bara blir detta inlägg ? Kanske kommer de rulla på ? 
Jag vet helt ärligt inte 🙈 
Men jag vet en sak .. de va skönt att få skriva lite 😊

Puss o kram ❤️

(null)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: