matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

1år , 1år o 2dagar & födelsedagskalas

Kategori: Allm�nt

Förra veckan hände en hel del :D

På tisdagen fyllde min älskade lilla människa ett helt år ❤️ Oj oj vad tiden gått fort .. Han gör mig så lycklig ❤️ Jag är så glad att jag fick äran att bli mamma ! 

På torsdagen överraskade Dexter oss med att helt plötsligt släppa taget och börja gå helt själv :D 
Farfar va här på besök , så det va ju kul att han också fick vara med på lillemans premiär-promenad . 
Så nu går min lilla människa helt plötsligt , men självklart ger han inte upp krypandet då han tycker det går mycket snabbare :P

I lördags hade Dexter sitt första födelsedags kalas :D
Vi hade folk som kom under hela dagen , fet var inte en lugn stund med andra ord . Dexter fick mycket fina presenter och han verkade helnöjd med dagen :D


Vad finns det att berätta då ? 
Ja Dexter leker mycket med bilar , allt låter som bilar och kan köras med enligt honom . Haha . Om det så är ett lock till en matlåda så kör han den efter golvet och låter som en bil & "tutar" . 

Lära-gå-bilen han fick i julklapp kliver han på och av för fullt nu . Inget problem att ta sig fram med den mer heller (: och där har vi även låtandet av bil och härma tuten ! 

Mamma och pappa har han ju sagt länge .. 
Nu säger han 'Heeeej' ibland , titta och även tittut när vi leker tittut .. 
Vinkar emellanåt också (: 

Finns säkert mer men nu orkar jag inte skriva mer :P
























Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: