matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

7e februari 2013 , en dag jag helst vill glömma

Kategori: Allm�nt

Idag är en tung dag .. Den 7e februari 2013 hände det som inte får hända .. 
Jag vaknade upp i sängen av att D andades konstigt .. 
Han hade tagit en överdos och höll på att dö bredvid mig i sängen .
Ambulans , respirator och ovisshet .. 
Han klarade det tack o lov ! 
5 dagar spenderade jag på sjukhuset med D .. 
Den 5e dagen hämtade dom D och körde iväg honom eftersom han fick ett lvm .. 
Detta var en enormt jobbig tid för mig . 
Jag klarade inte ens av att åka hem till min lägenhet .. Jag bodde hos min syster E dom första dagarna .. 

Skrev lite om dagarna här på bloggen när jag kommit hem från sjukhuset . Ni kan klicka in på februari 2013 så hittar ni det .. 

Blir ledsen när jag tänker tillbaka på den tiden .. Usch får ångest & tårarna kommer !
Ibland kommer dessa dagar tillbaka till mig .. Men idag är det extra jobbigt ),:

Tack för att du överlevde D ❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här: