matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Hemgång & flytt !

Kategori: Allm�nt

Det har hänt lite sen sist jag skrev .. Vi har flyttat .. Någonting som hände på några dagar .. På tisdagen fick vi reda på att vi fått en lägenhet , på onsdagen åkte vi hem för att packa & skriva över lägenheten på hon som ville ha den (&som tack o lov kunde ta över den på så kort varsel) & på fredagen flyttade vi ..
Det är så otroligt skönt att kommit därifrån .. Slippa allt supande o bråkande där borta .. Skönt med en ljus lägenhet med bättre plats & jag har äntligen ett förråd (vilket jag inte hade i förra lägenheten) !!! 

D är hemma på heltid nu också ❤️ 

Blev en snabb liten uppdatering .. Kollar på PH nu .. Slänger med lite bilder ! 













































Älskar mina 2 D'n ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: