matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Vi saknar pappa

Kategori: Allm�nt

Jag önskar vi kunde vara den familjen vi hade planerat att vara .. Mamma , pappa , barn . 
Jag önskar att allt med missbruk inte fanns ! 
Jag saknar D .. Den nyktra D ! Missbrukaren får gärna försvinna & dö .. 
Det är så sjukt hur missbruket får en person att förändras så förbannat mycket ... 
Faktiskt så har jag fått sett nya sidor som jag inte trodde fanns hos honom .. Trodde jag hade sett allt från våra år tillsammans ! Men dessa hade jag missat .. 
Med missbruket kommer dessa jävla lögner . Jag hatar lögner ! Jag vill hellre ha sanningen även om den sårar . 
Jag har bett D lägga alla kort på bordet .  Jag hoppas att han kommer göra det också ! Jag hoppas att han kommer ta tag i sitt liv o finnas för våran son ! 
Dexter förtjänar en nykter pappa som finns för honom ! 
Som det är nu så finns det ingen pappa .. D har 3 dagar i veckan inbokade för att träffa Dexter .. Det va hans eget val . 3 timmar åt gången ca . 
Tyvärr har han inte dykt upp en enda gång ! 
Imorgon har vi möte på soc för att prata om allt .. Jag hoppas han dyker upp & är nykter . Då kommer han träffa Dexter för första gången på typ 2 veckor . Det kommer bli jobbigt ! 

Jag va tvungen att skriva av mig lite . Snälla undvik att kommentera om du inte har nå snällt att säga ! 
Att sparka på en som redan ligger ned säger mer om dig än vad det säger om mig ! 

Kommentarer

  • Johanna Nilsen säger:

    Jag hoppas att det löser sej :) du är en stark människa o jag beundrar dej hur du orkar med allt, och framförallt så är du en fantastisk mamma :)
    Kram på dej

    Svar: Tack Johanna ❤️
    Matilda Poulsen

    2014-11-28 | 08:24:27
  • Maria säger:

    Jag känner igen mig i allt du skriver. Vi har varit med om samma visa här hemma också!
    Missbruk, lögner osv. Stå på dig och fortsätt vara stark, även om det känns väldigt hopplöst vissa dagar.
    Ta hand om dig och din fina son!
    Många kramar!

    Svar: Tack ❤️
    Matilda Poulsen

    2014-12-03 | 22:26:52

Kommentera inlägget här: