matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Välkommen vecka 39 ❤️

Kategori: Allm�nt

Denna fredag blev bättre än väntat ❤️ Bara att hålla tummar o tår att de håller i sig nu ! 

Klockan är efter tolv så nu har jag gått in i vecka 39 ❤️

Och förvärkar har jag redan varit med om ... Senast igår natt ... Usch inte skönt ! Börja till o med grina igår när Förvärken kom :/ 

D sover sen lite mer än en timme tillbaka typ .. Jag ska väl försöka med de snart jag också . 

Imorgon funderar jag på att gå fram på byn .. De e ju vintermarknad här i ockelbo så nått fint kanske man hittar till lilla D ❤️
Håller tummarna för att jag inte har så ont imorgon .. För denna dag har jag knappt kunnat röra mig .. Så himla ont i svanskota och ben ! Magen trycker neråt och jag har märkt att mina ben o fötter börjat svullna upp mer o mer nu ! 


Ganska tråkigt inlägg .. Men känner mig faktiskt trött redan nu konstigt nog ! Jag som inte brukar somna förens tidigast kl 4a annars :P 

Längtar tills jag får träffa mitt älskade barn ❤️❤️❤️ 


Aja natti natti alla söta o salta ❤️
Älskar mina 2 D'n ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: