matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

BF

Kategori: Allm�nt

Idag är vi beräknad .. Men ingenting händer ): lr jo . Slemproppen gick idag iaf (:

Haft typ migrän hela dagen .. Sov en sväng o hoppades på förbättring .. Men vaknade o hade mer ont i huvet .. Så ont att jag grät ! Usch ! Mamma va hit o försökte massera men ingen förbättring ): Ringde förlossningen o dom ville ha in mig på koll .. Så jag o älsklingen fixade skjuts o drog oss in till stan .. Dock blev vi åter igen hemskickad ): 
Vila o vänta nu då . Hoppas vattnet eller värkarna sätter igång inom kort !
Jag längtar efter att få träffa min lilla pojk ❤️
Håll tummar o tår åt oss nu så vi inte behöver vänta på Dexter mer ❤️

Soffmys med "pungen" och älsklingen resten utav kvällen ! 
Älskar mina D'n ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: