matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

9❤️

Kategori: Allm�nt

Äntligen har vi passerat tvåsiffrigt ❤️ 9 dagar nu ! 

Inatt va jag ute o gick längre än vad jag gjort på länge ... Gick faktiskt riktigt fort för o vara tjocka jag just nu också :P allt för att försöka skynda på lille D ❤️
Jag har googlat o hört mycket man ska göra .. Jag har gjort en stor del av grejerna .. Till o med druckit ananasjucie ! Men det enda som hänt för mig är att jag blir "straffad" utav att försöka så jag får bara mer ont o knappt kan röra mig sen istället ... Och ananasjucien gjorde bara så de sved i magen ! Nä usch va less jag är ... 

På fredag morgon ska vi in till UL iaf o kolla hur det ligger till med tanke på mitt förra inlägg .. 
Så imorgon blir det vila vila vila så jag klarar av att åka in till stan på fredag ! 

Nä nu ska jag mumsa på min choklad o självdö i soffan här hemma ! 
D är o badar på badhuset med lilla Rut han ! Aaaaaviiiiis !!!!! 

Älskar mina 2 D'n ❤️
Puss puss Tildan ❤️ 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: