matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Trökväder delux ! Vart är sommaren ?

Kategori: Allm�nt

Kan det sluta vara sånt jävla tråkigt väder nån gång ?! Blir inte att vi gör något när det regnar titt som tätt & blåser en massa jämt o ständigt .. Vi blir lixom bara hemma .. Hälsar inte på nån eller nått ! 
Så otroligt tråkigt och jag deppar fan ihop av att bara va hemma ! 

En positiv grej är ju att jag har hittat massa kläder som jag har tvättat upp och ska testa om jag kan ha dom igen (; Vissa jeans kan jag dock inte ha men tror jag kommer i det mesta nu :D 
Vill att min degiga mage ska försvinna helt ! Måste börja tänka på vad jag äter och nu när de vart så dåligt väder har det inte blitt så mycket promenader heller :/ 
Fast jag , D & Dexter tog iaf en promenad runt Östby här om dagen (: Va uppehåll precis när vi va ute o gick och när vi började närma oss hemmet så började de regna igen ! Skönt va de med den promenaden iaf :D

Nu har min lilla människa somnat efter att ha gjort av med massa energi i hoppgungan ! 
Jag skulle behöva städa upp lite här hemma .. Men de får fan vänta :P Ska mysa med lilleman istället ❤️

Älskar mina 2 D'n ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vad händer vännen? Dåligt med uppdatering, då brukar du må dåligt :( massa styrke kramar till dig och lilleman

    2014-07-09 | 19:09:32

Kommentera inlägget här: