matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Jag vill också sova

Kategori: Allm�nt

Fan vad jag hatar dessa sömnlösa nätter !!! Tur jag tog en "sen" tid hos BM .. Då kanske jag hinner med någon timmes sömn innan vi ska dit iaf ... 
Önskar jag kunde göra som D ... Han somnar så lätt tycker jag .. Skönt att nån kan sova iaf :P ❤️

Jag vill kunna lägga mig i sängen o poff så sover jag .. Tar ju alltid minst 1 timme innan jag somnar .. O när de tar så kort tid då är det jävligt ovanligt för mig ! Får ju oftast räkna med 3-4 timmar typ .. Segt !!! 

Ja D bör ju va pigg tills besöket hos BM iaf .. Han får väl dra mig ur sängen ... 
Blir till att fråga Mia va fan jag kan göra åt mina värkande ben imorgon iaf .. Tröttsamt att känna typ träningsvärk i benen var eviga jävla dag !!!! 


❤️
Blev glad när jag fick se detta på instagram i lördags (: På morgonen när jag låg o sov helt ovetandes .. Vaknade till detta (: Precis vad jag behövde ❤️
Va nog enda typ seriösa bilden D har på mig :P haha . För jag har haft lite problem o se "seriös" ut när han ska knäppa kort på mig :P haha 


Nä tillbaka till att försöka sova nu då ! 
Om ca 4a timmar e de dags att kliva upp !


Älskar D & lilla D ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: