matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Fredagen med energi

Kategori: Allm�nt

Trots dålig sömn så har jag haft energi idag .. Imorse kom svärfar över på frukost (: 
Sen när han gick blev det en dusch .. Strosade omkring o lyssnade på musik medans jag fixade mig . Trots allt fredag så blev smink idag (: 


Gick över till målarn en sväng o umgicks där innan de bar av hemåt för att göra iordning en mumsig fläskpannkaka .. Diskade , plockade undan allt som plockats fram men inte ställts tillbaka , puffade kuddarna i soffan o torkade av borden här hemma .. 
Åt maten när den va klar .. Sen kom svärfar över en sväng o snacka (: skickade med honom några bitar fläskpannkaka hem till Robin (D's lillebror) .. 

När svärfar gått hem slängde jag ihop en sockerkaka o nyss tog jag den ur ugnen (: Så nu ska den få svalna innan jag delar den o gör fyllningen ! Mums så gott de ska bli :D 


D ligger o snarkar för full i soffan o jag kollar på Nybyggarna . Ska nog ta en tupplur en stund jag också .. Energin börjar tryta känner jag ! 

Justja .. BM besöket gick bra i tisdags (: Magen hade växt så de va himlans härliga besked !!!! Tack gode Gud ! Mammas lilla älskling mår bra ❤️

Älskar mina 2 D'n ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: