matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Dålig dag ):

Kategori: Allm�nt

Klev upp klockan 5 imorse . Och vad har jag gjort sen dess ? Kollat på serier och tänkt i soffan .. Det är en sån dag idag .. Grubblande o tänkande .. O ja ni vet hur det slutar . Jag gör mig själv deprimerad bara .. Önskar att jag kunde stänga av alla tankar ! 
Jag behöver en lugnande kram o någon som säger att allt blir bra .. 
Nu när sömnen är som den är o kommer på besök lite när den känner för det o endast ger mig några timmar åt gången så känner jag mig bara trött & bakfull hela tiden typ ! Har ingen ork till något känns det som .. O tjock o otymplig är man också ... Blä ! 



Nyss lagt mig i sängen o tänkte försöka få lite sömn .. Om jag kunde skulle jag sova till Mars ! Jag längtar tills min lilla D är här ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: