matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Här händer de grejer

Kategori: Allm�nt

Förlåt för dålig uppdatering .. Har inte riktigt haft någon ork att skriva .. 
Men det har hänt lite grejer sen sist ... 
Vi har blivit med katt .. En 7 månaders liten tös som tyvärr fortfarande är namnlös sen hon flyttade hit .. Kallar henne för gumman för det mesta .. Mysmisse ❤️


I tisdags blev jag överraskad med en BabyShower . Hade strängt förbjudit mina systrar om det men dom hade fixat en iallafall :P Va mysigt att träffa alla som kom iaf (: O fick bra presenter som jag behövde .. Tack allihopa som kom ❤️

Idag blev det en sväng till förlossningen då det var misstänkt havandeskapsförgiftning .. Pappa och jag åkte in efter jag pratat med förlossningen o berättat om huvudvärken o synbortfall o dom bad mig komma in ... 
Skulle ligga 30 min med grejerna på magen .. Men såklart så ville Dexter inte vara stilla så dom tappade kontakten till o från .. Så fick ligga en timme istället .. 
Sen fick jag träffa läkaren o göra olika övningar ... 
Tack o lov va allt bra med Dexter och jag hade ingen havandeskapsförgiftning ... Spänningar o antagligen någon nerv i kläm som orsakat detta .. Läkarn tyckte jag skulle kontakta sjukgymnast .. Men ska till mamma o få massage imorgon istället (: Skönt att ha en mamma som e utbildad på den fronten (; 
Nu ska D få massera mig lite o smörja in med linement .. 
Blir vila och lugn o ro nu .. Har varit så uppstressad sista tiden så jag har väl spänt mig utan att tänka på de .. 

Nä mina ögon värker så nu blir det att blunda ... 
Älskar mina D'n ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: