matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Tjena hejsan (:

Kategori: Allm�nt

Dags gör en snabb uppdatering igen känner jag ... Livet rullar på . Jag njuter av varje dag som går :D Älskar livet som mamma ❤️ Älskar livet med min sambo ❤️ Älskar helt enkelt min lilla familj och den tid vi spenderar ihop :D 

Ligger just nu o kramas med min lille D ❤️ Imorgon är det dags att åka till pappa D ❤️ Inte lång tid kvar nu tills vi kan börja leva som en riktig familj ! Underbart ❤️

Jag har inte skrivit i bloggen för att jag inte haft tid och för att D inte ville att jag skulle berätta för folk att han åkt iväg för att "klara av nykterheten" .. Men nu är han snart klar där och han har klarat de . Underbart ! Är så otroligt stolt över honom att han tog beslutet och åkte iväg frivilligt .. Att han stannat & snart har han "kommit i mål" ! Alltså jag kan inte ens med ord beskriva min känsla om stoltheten :D Men som sagt ... Yberjävlastolt över min D och känner mig lycklig ! 

Dags att göra kväller för mig nu .. Slänger med bilder från sista tiden (;












































Älskar mina 2 D'n ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer

  • Us säger:

    Systembolaget igen.. Vad är det som händer vännen?

    Svar: Haha vad är det med folk ? Jag har inte varit på Systembolaget idag . Inte ens framme på byn ! I fredags va jag o handla åt syrran .. Tänk tanken att för det första kan ni se fel människa (vilket ni verkar gjort) , jag kanske inte handlar åt mig/oss & jag dricker i princip aldrig ! Kan ha hänt att jag tagit ETT högst två glas vin nån gång (vilket inte händer ofta alls) ! Skärp er för fan o sluta leka nån jävla spion o ta hand om ert eget liv !
    Matilda Poulsen

    2014-09-04 | 09:41:36

Kommentera inlägget här: