matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Livet har fått en mening ❤️

Kategori: Allm�nt

Ja det blir hemskt dålig uppdatering på bloggen nu .. Men så kan det vara när mina dagar kretsar kring min lilla prins ❤️


Jag & D pratade om en sak här om dagen .. Förut kunde vi ligga i sängen o slappa o sova mest hela dagarna .. Men när Dexter kom så har vi någonting att gå upp till på morgonen .. En mening med livet .. Han ger oss verkligen en anledning att kliva upp på morgonen den lilla människan (: Livet blir helt annorlunda när man blir förälder .. Underbart ❤️




Dock har lilleman blivit hemskt tuttig nu och det är bara tutten som gäller hela tiden annars blir det gallskrik :/ igår va de så hela dagen och tillslut bröt jag ihop o börja gråta .. Det blev för jobbigt då jag inte kunde göra annat än att sitta där jag satt o amma .. Fick inte ens gå o kissa utan att han gallskrek under tiden .. Han sov dåligt under hela dagen så jag fick lixom aldrig nån paus eftersom han bara skulle ligga vid tutten ! Tillslut somnade lilleman av utmattning igårkväll ❤️


Natten gick bra och han har bara vaknat för att äta o sedan somnat om tack o lov ! Imorse vid halv sju va de dags för tutte igen o sen somnade lilleman om .. Själv lyckades jag inte somna om :/ ligger o kollar på mina vackra killar som sover så sött ❤️


Hoppas denna dag blir bättre med lille D så jag kan göra något annat än att bara sitta o amma hela dagen ! 


Älskar mina 2 D'n ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: