matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Inga tomma väggar längre (:

Kategori: Allm�nt

Hade skrivit ett låååångt blogginlägg .. Men så försvann ALLT !! Aaah va irriterande !!! 
Har iaf fått massa gjort idag och hoppas att orken finns med imorgon för att fixa de sista (: 
Fått upp hyllor och mina älskade tavlor i vardagsrummet (: äntligen kom alla mina böcker fram och fick bosätta sig på hyllorna ! 
Fick även upp tre tavlor i köket och har borrat hålen för hyllorna i sovrummet .. Pluggen tog slut så lär fixa de imorgon så dom hyllorna också får komma upp ! 

Lyckades även fixa klart barnvagnen idag till våran fina lilla prins ❤️

Såklart fanns inte rullgardinsjävlarna som jag skulle köpa idag ! Så får fixa det när dom kommit in ! 

Nu är jag dötrött o ska slänga mig i sängen ! 

Älskar & saknar min fina D ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: