matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

En häftig upplevelse ❤️

Kategori: Allm�nt

Oj vad man inte vet och kan saker när de gäller de här med att vänta barn .. Tur jag har syskon som gått igenom graviditeter o kan ge mig tips (:

Syster J tipsade mig nyss om ett gratispaket hos barnenshus som man kan beställa och hämta ut hos dom (: Super bra ju (: Så nu e de beställt och på måndag blir de till att hämta ut Baby-boxen som den så fint hette (: 
Ska även köpa rullgardiner till sovrummet o nå söta kläder till min livliga lilla pojk Dexter som jag fick känna rörelser av idag ❤️ 
Jag förstod inte första det va men kom sen på vad syster E sagt till mig .. "Det känns som små bubblor , lite som att en fisk sprattlar" . Och ja fisken va pricken över i:et :D Hur coolt är de inte att känna då ? Längtar tills jag kommer känna riktigt o dessutom se magen röra sig ❤️ 
Hon sa ju på UL att det var en livlig liten pojk och med tanke på pappa så kan jag tänka mig de (; Blir väl en pappa upp i dagen skulle jag kunna tänka mig :P ❤️

Här hemma blir de en lugn kväll med film & prata i telefon med älsklingen & syster J ❤️

Känner mig redan trött 💤
Nä nu ska jag proppa i mig dumle & fanta lemon till en skön rulle på datorn !

Älskar & saknar min D ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer

  • jmu säger:

    Man kan få gratis "baby paket" från kronans droghandel och apoteksgruppen oxå, kika på deras hemsidor :)

    Svar: Ska kika på det (: tack så mkt :D
    Matilda Poulsen

    2013-10-25 | 22:19:26

Kommentera inlägget här: