matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Barnvakt & byggmästare :P

Kategori: Allm�nt

Idag fick jag hämta en febrig Texas på dagis eftersom syster jobba o inte kunde åka . Tänderna som spökar på prinsen :/ Massa mys med honom o lite lek blev de såklart :D hehe . 

Imorgon ska jag , mamma , lillebror , syster J & Texas åka på kryssning (: så tvättar för fullt nu ! 

Har även varit duktig och mätt , borrat & skruvat upp hyllorna i sovrummet (: Helt jävla ensam lyckades jag få dom i mitten på väggen o vattenpasset hjälpte mig att få dom raka :D 

Sjukt stolt över mig själv som lyckades med detta faktiskt (; hehe 

Har även hunnit med att skicka kärleksbrev , ultraljudsbilderna m.m till älsklingen ❤️

Saknar & älskar min D ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: