matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Att döma en människa

Kategori: Allm�nt

Det är lätt att våga döma mig utan att ha levt mitt liv ! Att vara anonym bakom en skärm och gömma sig ! 

En sak är 100% säker . Kärleken till D & vårt underbara barn som växer i min mage är enorm ❤️ Det finns inte tillräckligt med ord i ordboken för att få fram den kärleken jag känner för dessa två !
Och snart får vi veta vad denna fantastiska skapelse i min mage har för kön också (:

Saknar & älskar min underbara D ❤️
Puss puss Tildan ❤️ 

Kommentarer

  • Terese säger:

    Jag känner eg inte dig överhuvudtaget, vi träffades en gång i Falun, läser din blogg ibland. Vi är helt olika ålder och lever förmodligen väldigt olika liv, men en sak är säker Matilda, du kommer bli en fantastisk mamma till ditt barn likväl som jag är en till mitt. För det är ju det de handlar om, DITT barn, så vad andra säger/tycker spelar ju faktiskt jävligt lite roll, så länge du gör det bästa DU kan för DITT barn!

    Ignorera alla haters och fokusera på det som är viktigt!! Bara du kan bestämma över ditt liv!

    Kram Terese

    Svar: Tack vad gullig du är (: Jo jag minns den gången i Falun (: Ja du har rätt ! Mitt barn och jag kommer göra allt för att det ska må bra ❤️
    Matilda Poulsen

    2013-10-19 | 22:59:36

Kommentera inlägget här: