matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Lördag

Kategori: Allm�nt

Lördagskvällen har spenderats i soffan kollandes på Entourage , käkat salta chips & druckit kolsyrat vatten (: Trött som en gnu drar jag mig in till sängen alldeles strax ! Sagt godnatt till älsklingen redan då han va trött i vanlig ordning ❤️

Lilleman höll igång jätte länge i magen idag o de va så mysigt att känna när han rörde sig där inne :D Oh så bra jag mår då ❤️ Det e sån häftig känsla (: 


Saknar min älskling men de e inte långt kvar nu tills vi får spendera våra dagar och nätter tillsammans igen ;D Denna gång behöver jag inte ens ha den där oroskänslan av att vi ska ryckas ifrån varandra :D  Underbart med friheten i sikte ❤️❤️❤️

Älskar min D ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: