matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Jag tog mig hem till svärfar en sväng iaf (:

Kategori:

Efter massa samtal med älsklingen under dagen blev vi båda på bättre humör (: Vid åtta tiden gick jag hem till svärfar o kolla på lets dance o han bjöd på smörgåstårta (: mums så gott de va :D
Nu ligger jag i soffan o glor på film . Tänkte hoppa över till sängen strax .
Men de e kväll och då kommer ångesten när jag ska lägga mig o sova . Saknaden efter älsklingen blir ännu starkare och trycket i bröstet blir allt starkare . Halsen känns som att någon tar stryptag ! Jag vill kunna lägga mig i sängen på kvällen och slippa känna så .
Jag behöver Dennis här med mig ! Jag saknar honom så ),: ❤

Måste vara pigg tills imorgon när min underbart fina vän Anna S kommer på besök (: Har inte träffats sen innan nyår och nu e hon på besök i ockelbo igen ! :D Ska bli himla mys att få krama om min fina vän ❤

Älskar min D ❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: