matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Onsdag ❤

Kategori:

Eftermiddagen & kvällen spenderades med Vera , Tony & Fredrik . Skönt att få skratta en hel del ! Haha . Ni är roliga ni ❤

Va till läkarn nere vid Hc idag o . Men de va då ingen läkare jag tänker behålla . Hade inte läst igenom något om mig förutom mitt förnamn . Han verkade inte "bry" sig så mycket . Så som sagt kommer jag byta .

Har inte hämtat ut den nya medicinen . Tänkte göra de imorgon . Så hoppas jag att den nya medicinen funkar så jag får någon sömn ! (:

Just nu sitter jag i jourlägenheten (som jag gör för de mesta) och saknar Dennis i vanlig ordning . Tänker på honom mest hela tiden ❤
Försöka få nån sömn så jag orkar med att städa innan Sofia (från soc) kommer på besök här imorgon . Även ska jag orka med att träffa Patrik (kuratorn) imorgon & Janne (Aina) skulle ringa igen . Fan känns som att min hjärna kommer va helt slut imorgon kväll efter samtal med dessa tre .

Jaja . Dock vet jag att jag inte kommer somna än på nån timme . Men jag ger inte upp . Försöker varje natt med att få sömn !

Älskar Dennis ❤❤❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: