matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Hur länge ?

Kategori:

Att inte kunna sova . Att bara tänka hela tiden . Att ligga vaken hela nätter och försöka sova . Att försöka stänga av hjärnan . Att ta varje liten chans jag får att sova någon gång under de 24 timmar som finns på ett dygn . Men samtidigt rädslan för att somna . För hjärnan stänger inte av när jag sover heller . Dessa drömmar . Drömmar om och om igen . Aldrig får min hjärna vila . Aldrig tar mina tankar en paus . Det enda som har tagit paus är mitt liv . Mitt huvud går i 190 samtidigt som de står stilla . Jag förstår ingenting som händer . Är allt bara en enda lång mardröm ? Tar detta slut någon gång ? Att behöva må såhär kan inte vara rätt . Att behöva leva såhär kan inte vara rätt .
Jag tycker inte att jag begär mycket i livet . Finns folk som vill ha betydligt mer än vad jag vill .
Jag vill bara må bra . Jag vill bara ha friheten . Jag vill bara att jag och Dennis ska få leva lyckligt tillsammans . Är det för mycket begärt ?
Hur länge ska jag orka ? Hur länge orkar en människa med sån här skit ? Man känner sig nästan som en levande död !

Älskar D ❤

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag har följt din blogg länge nu, flera år för att vara exakt men jag hänger inte med på någonting du skriver om.
    Har förstått att du inte mår bra, att du och din pojkvän på något sätt är ifrån varandra, fast ni inte vill det?
    Kan du inte bara en gång ett inlägg förklara allt från början så man förstår vad det är du skriver om?

    2013-01-08 | 13:48:12

Kommentera inlägget här: