matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Måndag

Kategori: Dagens Ord

Ingen lust o ork att skriva i bloggen så mycket som ni kanske märkt .. Förlåt .. Men har tappat de på nå vis :/ Hoppas att jag får tillbaka lusten att skriva snart igen ..

Missade P-mötet på jobbet idag eftersom jag inte kunde sova igår natt .. Somnade inte förns imorse :/

Vart hos syster E idag o busa massa med Dalton o Gordon ..
Sen blev de en sväng t stallet .. Madde kom hon också .. Vi gick med när Eve red på Olivia .. Sen på vägen tillbaka till stallet så red Madde också (: hihi ..

Ligger i sängen nu iaf .. Hoppas att jag får sova inatt .. Den där jävla smärtan asså !! Usch .. Madde har lovat att hon kan skjutsa mej t akuten om jag får ont iaf .. Snäll hon <3

Kallt satan i lägenheten ): Saknar D som vanligt .. Vill ha honom här med mej !! De skulle va underbart <3

Natti natti alla söta o salta (;
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: