matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Min dag !

Kategori: Dagens Ord

Började morgonen med personalmöte klockan 9 på kontoret .. Va hemma igen vid 11 .. Pratade lite i telefon o sen slog jag på en film .. Dum som man är så somnade jag .. Sov nån timme o sen vaknade jag av att de ringde .. Pratade i luren med lite folk o kollade på tv .. Mamma kom med lite grejer från huset som va mina .. Sen gick jag över till tvättis o slängde in två maskiner ..

När jag gjort de så gick jag hem o bytte om för att gå fram o handla .. Mötte Linus på vägen så jag följde med honom hem en snabbis o sen tog vi sällsis fram (: han skulle på träning ..
Handlade en massa o de blev lite för mycket att bära ... Men hade turen att pappa kunde skjutsa hem mej (: väl hemma blev de o springa t tvättis sen in o packa upp varorna o kolla igenom grejerna som mamma kom förbi med (:

Thomas har vart förbi så jag kunde betala honom pengarna jag va skyldig o jag har lagat matlådor till jobbet ..
Har käkat lite o glor på dumburken nu .. E lite olydig o har tvätten kvar nere vid tvättis på torkning :p ska väl hämta den sen när den väl har torkat !!

Fick hem lite nya kläder o ett par skor från Nelly idag också (; wohoo !

Aja de va min tråkiga dag !! Ska fortsätta kolla på Revenge nu o sen blire o plocka ihop här hemma innan jag går t tvättis o hämtar alla grejer !

Skriver väl nån rad innan jag somnar (;
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: