matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Tjockar chips o juice . Så de MÅSTE bli en promenad i morgon !!! Har bäddat ner mej i soffan med två täcken nu ! Svinkallt här ju ): Nu önskar jag att jag hade ngn här som ville värma mej , kramas o mysa !!! Mys e ju de bästa som finns !! Men som vanligt är Tildan totaly jävla alone !! ): Hmm .. I morgon blire o prata med Madde i Oslot också (; Känns som en evighet sen vi prata sist :/ Pratade i fredags dock .. Men känns iaf som att de va längesen ): Nu e de inte långt kvar tills vi träffas heller (; Kryssning , jobb & fest 5-6-7 feb .. Kommer bli fett !! Wohooo !! Madde fyller på kryssen också så då lär vi ju såklart fira MASSA ;P Höhö ! Saknar min Madeleine JÄTTE MYCKET !!!! <3 Nä nu ska jag kolla om de e ngt sevärt på dumburken lr om de blir en film på datorn istället .. Fan att jag sov på dagen ! Blir nog sent inatt :/ Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: