matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Hatar kvällar , nätter & helger nu för tiden ! Något jag älskade förut !

Kategori:

Ååååh blir galen på dessa vakna nätter ! Senaste tiden har de vart så grymt lite sömn . Hatar alla tankar ! Kvällarna o nätterna e värst ! Jag känner mig så trött o slut o får ändå inte sova ! Mellan 1-3 timmars sömn får jag åt gången . Som mest på ett dygn fick jag 6 timmars sömn . De va väl en vecka sen har jag för mig ! Vanligtvis får jag ca 4 timmars sömn per dygn . Inte undra på att jag känner mig så slut !!!!!

Liv i luckan va de här utanför mig ikväll också . Resulterade i att mina fönster e full av snorlåmor ! Bläääää ! Förstår inte riktigt varför den tjejen kom o banka o skrek o gjorde så ?! Men skönt att hon blev bortburen så jag fick lite lugn o ro .

Aja nu ska jag fortsätta kolla på Musikhjälpen o hoppas på sömn nån gång !

Älskar D ❤
Puss Tildan ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: