matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Tisdag

Kategori: Dagens Ord

Idag ringde jag till Telia o skällde ut dom och vips så funka mobilen bra igen ;P Höhö .. Skönt sörröduru !

Har jag gjort idag då ? Vaknade kvart över nio att telefon ringde .. Prata en timme o sen klev jag upp ur sängen för att röka o kolla på tv innan jag somnade om igen :P Pratat i luren ganska mycket idag (: Sweet ! Jag älskart !!!!
Solen har visat sej under dagen också (; Skönt sörröduru ! Promenader med SassSkit och diskat upp berget in the kitchen !

Nu ligger jag o SassSkit i soffan o myser o kollar på tv .. Dock gör min jävla livmoder ont satan nu igen !!! ):

Imorgon kommer äntligen lönen in på kontot ;D efterlängtad kan ja lova !!

Skriver kanske nån rad senare !
Ha de alla söta o salta (;
Saknar D <3
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: