matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Brynäs vann SM-GULD !!! :D <3

Kategori: Dagens Ord

Igår vann Brynäs SM-GULD !!! förjävla härligt asså (:
Blev såklart en fylla för att fira ! Utgång på Heartan o sen en sväng förbi Interpool (:
Efter fick jag äntligen min favorit på SöderGrillen .. Kebab med mos , sallad , lök o massa vitsås ! Möms !!!

Idag har jag legat bakfullast i stan på ullah's soffa all day long !

Kom hem till byn ikväll .. Trött satan .. Ligger i soffan nu ..

Imorgon kommer SassSkit o spenderar två veckor med mej (: Super mysigt vill jag påstå ... Hon e ju bara för go asså !!! :D

Aja nu blire o bädda ner mej själv med täcke i soffan o hoppas på att jag somnar (;

Natti natti alla söta o salta (;
Saknar D <3
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: