matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Akuten

Kategori: Dagens Ord

Fick åka till akuten ikväll pga min jävla livmoder .. Ringde rådgivningen först och dom sa att jag skulle åka dit ..

Igår skrev jag ju att jag hade ont .. Vaknade flera gånger under natten av smärta ..
Dagen gick ganska bra .. Men på kvällen började smärtan bli värre igen .. Kallsvettades och tårarna rann .. Pratade med mamma som tyckte att jag skulle ringa rådgivningen vilket jag gjorde ... Och dom sa som sagt att jag skulle åka t akuten ...
Hannahs snälla pappa skjutsade dit oss ... Fick sitta där i ca en timme innan de kom en sköterska och sa att gynekologen inte kunde komma på ngra timmar och gav mej de bedrövligt dåliga tipset om att åka hem o försöka sova och knapra Alvedon och Ipren var 4e timme ..
Hade redan tagit Alvedon och Ipren men hon tyckte att jag skulle fortsätta med de tills i morgon o ta kontakt med kvinnokliniken i morgon ..

Ja självklart vill jag inte sitta på akuten hela jävla natten o ha ont .. Så jag o Ullah drog t donken o köpte kaffe&latte o inhandla Alvedon eftersom de va slut hemma o åkte vidare hemåt ..

Nu ska jag försöka hålla mej vaken tills nästa piller kur sen sova 4 timmar för att vakna för att ta piller igen !!
Sug kuk !!!! Lust att ta bort hela jävla livmodern nu .. Den har skapat alldeles för många problem för mej de senaste jävla året !!!

Aja nu ska jag bädda ner mej i soffan .. Vi hörs i morgon lr nått !
Ha de alla söta o salta (;
Saknar D <3
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: