matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Mätt som bara fan ! Först va jag hem till ...

Kategori:

Mätt som bara fan ! Först va jag hem till Karina o käka pannkakor o sylt . Dåligt längesen jag käka de då . Räknade ut att de va november förra året när jag flyttade in i min etta på brynäs som jag åt de sist . Haha . Mumma ;d När jag skulle cykla från Karina så börja de spöregna . Annica o Örjan skulle fram o handla så lämnade cykeln kvar på torget o åkte med dom hem . Skulle ju lixom t dom ändå o då slapp jag bli blöt :p;) haha . Drack kaffe , käka kakor , bullar o godis . Herregud att dom ALLTID ska ha en massa gotta hemma o bjuda på då ! ;d haha . Så nu står väl min mage ut sjuttioelva meter typ . Haha . Hemma o e trött som en kines nu . Ska packa väskan o lägga fram kläder o göra allt klart inför de långa jobbpasset i morgon 7.30-23 . Ska försöka slänga ut lite bilder o en film på mosters gobit Gordon som har lärt sej o gå också ;) va där o busa lite med dalton o gordon idag sörröduru ! Aja . Fix sen film o sova ! Natti Natti alla söta o salta ;) puss puss Tildan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: