matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Fredag kväll till idag i snabba ord !

Kategori: Dagens Ord

Fredag :
Jag o Nettan satt här hemma hos mej o spela pyramiden på två pers ..Vilket va nog den sämsta idén vi någonsin kommit på ;d haha ... Full i kastrull blev vi ju ! haha .. Pratade en massa minnen o sånt .. Sen kom de förbi lite folk ... Va en trevlans kväll iaf ;) hehe ..

Lördag :
Vaknar klockan elva av klockan .. Mår som en påse potatis .. Ligger kvar i sängen o myser typ en timme ;) Sen dax o kliva upp ... 6:an kommer förbi på en cigg o snackar lite men drar typ lika snabbt igen .. Jag pratar i telefunkan med Elin o mår forfarande som en påse potatis .. Fixar mej o packar .. Pappa kommer o hämtar upp mej vid två o sen åker vi in till Gävle för att jobba på Hockeyfesten ! Trevlig kväll .. Träffade lite vännor o bekanta ! Beslutar mej för att åka hem efter jobbet istället för att stanna kvar .. Väl hemma fick jag sovsällsis ;)

Jag o syster i ena baren i lördags :)


Söndag :
Ja eftersom jag åkte hem blev de inge Sthlm & releasfest för Ron De Jeremy för mej !
Vaknar o mår jätte dåligt igen .. Vi sov jätte jätte länge .. Vi vaknade inte förns typ 15.50 .. Men låg kvar i sängen ännu längre .. Sen dax o fixa innan jobb ... Hoppade in o jobba åt syster 19-23 .. Trött Tildan jobbade dom fyra timmarna sen fick hon sällsis hela vägen hem från jobbet o sen sovsällsis också då såklart ;d heh ..

Måndag :
Ja de va igår ... Skickade iväg sovsällsisen t jobbet sen somnade jag om efter en liten stund . Vaknade senare och kände mej fortfarande jätte trött ! Klev iaf upp glodde på tv o pratade i telefunkan .. Niklas kom hit o vi drack kaffe , rökte , snacka skit ... Sen skulle jag hem t syster så Niklas gick med mej till Rabo innan han vände om o gick tillbaka t jobbet .. Väl hemma hos syster blev de mat o lek med barnen innan dom skulle sova .. Moster älskar sina busungar Dalton & Gordon !!!!!
Vid sju när pojkarna somnat drog Eve iväg t stallet för o rida o jag satt barnvakt ...När hon kommit hem så cyklade jag förbi Ug o tog en cigg med Niklas o sen vidare hem där de blev ett långt skönt bad !! När jag badat klart kom sovsällsis o vi kolla på tv o snacka lite .. Sen blev de sängen o film !

Tisdag (idag) :
Har ju inte hunnit så mycket ... Vaknat innan tuppen , segat o myst i sängen innan jag skickade iväg sovsällsisen t jobbet igen ;d Sen har jag bara slappat här i soffan .. Facebookat o nu glor jag på Vakna Med The Voice :) Tänkte göra i ordning lite frulle nu .. Känner att magen börjar snacka om frullen !! Aja skriver väl nått ord senare ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: