matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Niklaaaas !!

Kategori: Dagens Ord

Sovsällsis kom hit en snabbis o tog en cigg med mej efter han slutat jobbet .. Sen skulle han till en kompis .. Jag gick ut på en PW o hamnade hemma hos  Annica o Örjan ... Som vanligt ska dom ha en massa gotta hemma o bjuda på .. Blev glass , chips , ostkrokar & cola ;d haha ... Sen gick jag hemmåt o Niklas ringde o ville att jag skulle komma ner på hans jobb innan han slutade så vi kunde ta sällsis hem sen .. Han satt o spela kort med ungdomarna medans jag satt o messa lite med sovsällsis ;) hehe ... Väl hemma delade jag o Niklas på en Salitos Ice o tog en cigg ;d Mumma sörröduru !! Sen sätter han sej men min telefunka o fixar lite medans jag bäddar rent i sängen o tar en dusch .. Nu ska jag slänga in människan i duschen så vi kan lägga oss i sängen o glo på film ! ;D Inatt fick sovsällsis sova borta eftersom min lilla gobit Niklas skulle komma o sova över !!!
Aja en snabb lite uppdatering ;)
Hörs sen fuckface !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: