matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Ngra av mina dagar dårååå

Kategori: Dagens Ord

Tisdag :
Ja i tisdags va jag ju in t Gävle som ni vet ... Niklas kom o mötte upp mej vid station och sen gick vi t stan .. Systemet och sen sushi som vi tog med .. Stannade till vid Munken och tog en cider eftersom Yogi jobbade :) sen gick vi hem till Niklas o käkade sushi , drack vin o kollade på tv ;) fick även två goda kaffedrinkar av Niklas till "efterrätt" ;P hehe .. Efter att vi kollat på desperata husfruar så tog jag o Niklas en taxi hem till Sara .. Där satt hon o Maria o myste med vin .. Massa cigg , vin o trevligt snack o sen tog vi alla en taxi vidare till Interpool .. Biljard o alkohol .. Efter två nån gång sa jag o Niklas bye bye till Sara o Meijer .. Taxi hem o slå huvet i kudden .. Typ ;)

Onsdag :
Vaknade av att Niklas va stressad o ville ha upp mej ur sängen .. Nyss !!! Gick med Niklas en liten bit eftersom han skulle t station .. Sen svängde jag av o gick mot staden ... Hem t Bill o hittade Nicole p ungarna på soffan :) lite prat o bus med Melvin & Melanie o sen gick vi t Lido o käka frukost !!! Jävla sötungar o växa dåååå !!! Melanie har ju typ växt ikapp Melvin juu !!! Aja sen blev jag bakfull o tog tåget hem . Nicole o ungarna följde till tåget o vinkade av mej :D väl hemma i Ockelbo så kom syster o hämta upp mej vid station ... Vi åkte hem t mej o slappa .. Bjöd även syster på kaffe o bullar :) efter nån timmes slappande åkte vi fram t Atalanta o köpte en varsin kebabrulle ;d sen hem t mej o käka o lyssna på musik !! Syrran drog o jobba vid fyra o jag somnade på soffan .. Vaknade vid halv sju ! Hade missat systemet :( Madde kom efter typ en timme på cykeln med en vinare ;) så vi trotsa kylan o satte oss ute o drack vin o rökte ! Sen kom Sanna , Fannie o gravida Fia också förbi :D massa snack o trevlans med damerna ... Sanna , Fannie o Fia åkte hem o jag o Madde blev ensamma igen . Men inte så länge .. För Tessan kom ju o sen när Niklas slutat kom han också !!! Wohooo ! damerna blev trött o åkte hem o Niklas la sej i sängen o sov .. Sovsällsis kom förbi o snacka o så i nån timme .. Sen gick han hem o jag la men bredvid Niklas o sov !!!

Torsdag :
Sov typ halva dagen ... Städa o diska hemma .. Blev en sväng på Atalanta med Niklas också .. Annars va de bara slapp o prata i telen mest .. Blev ett långt , skönt skumbad igår kväll innan sovsällsis kom ... Lyckades få honom o kolla på en drama ;P Wohooo !!! Vi somnade sent inatt ..

Fredag :
Klockan ringde vid nio i morse .. Lite mys innan jag fick skicka upp honom ur sängen .. Själv låg jag kvar o somnade väl om typ så fort han stängt dörren :P höhö .. Sov halva dagen .. Pratat i luren o fixat lite hemma innan jag cyklade t jobbet .. Japps jag jobbar ny .. Jobb 17-23 idag .. Hoppas sovsällsis kommer hem t mej ikväll när jag slutat ;)

Nu ska jag fortsätta o jobba här .. Men vi hörs Fuckface ;)

Puss puss Tildan

Kommentarer

  • Beatrice säger:

    Vilken niklas är det du träffar då? man blir ju nyfiken!

    2011-10-31 | 12:55:55

Kommentera inlägget här: