matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Min dag i snabba ord och lite grattis :)

Kategori: Dagens Ord

Jahapp ... Ska berätta lite snabbt om min dag då sen jag skrev sist ;d
Nettan ringde vid nio tiden o sa att pappa skulle komma o hämta upp mej .. Han kom på två röda ! Jag klädde på mej o vi bar in vitrinskåpet hit till mej och fyllde min frys ! Sen skjutsade han hem mej t Nettan .. Vi har packat , flyttat o städat hennes lägenhet hela dagen .. Sen va de dax för 6 års kalas för NeoBus hemma hos pappa o Karina !! Full rulle med massa barn o pappa x2 , mamma x2 + annat folk ! Äntligen har jag fått äta tårta ! Fy fan va gott de va .. Tårta , kakor o kaffe ! Nu e Tildan nöjd ;D hehe ... Sen ringde syrran och jag gick ner t Ica där vi köpte hårfärg o åkte hem t mej ! Färgade håret på syster o nu har hon åkt hem  !! Har dock inte fått sett resultatet men tror de blir super !! Tycker hon e så fin i mörkt hår ja ;D Ja ni hörde rätt .. Johanna är mörkårig nu !!! Finfint sörröduru ;) Nu sitter jag här hemma o skriver blogg , dricker en Salitos Ice , e as trött , ska slänga in lite kläder i garderoben o sen hoppa in i duschen ! Sen kommer Nettan hit ;) Vi ska dricka , bli apraka o hitta på MASSA bus ikväll ;d haha .. Aja .. Nu har jag inte tid nå mer !!



Grattis på 6 Årsdagen Neo !!

En nöjd Neo med sin nya BMX som han fick av Nettan & Novisen idag !! :D


Ska dessutom lägga in ett grattis till söta Alina som fyller 3 år idag ! Grattis på dej sötnos !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: