matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Kronsikt trötthet !

Kategori: Dagens Ord

Jag o Niklas slängde oss i sängen o kollade på filmen Kronjuvelerna .. Men va för trötta så vi orkade inte kolla klart på den .. Somnade ganska fort efter att vi båda sagt att vi inte skulle orka kolla klart på den :P haha ... Idag har min tele ringt som fan tydligen ... Men jag har inte vaknat .. Har stängt av i sömnen ! Trött som ett jävla as ! Måste kolla upp mej snart .. Kan inte fortsätta vara såhär trött hela tiden .. Är lixom kroniskt trött ! Skit jobbigt !!!! Ska sätta mej o googla lite o kolla om jag kan hitta nå fel på mej själv ..


Nu ska jag käka ngt sen göra mej halvt till människa ... Klockan fyra kommer Annica o hämtar upp mej efter jobbet .. Sen ska vi åka iväg o handla med barnen o Örjan :) Ska bli kul o se denna karusell :P haha ..

Ikväll blir de film-mys med sovsällsis igen ;) Men nu ska vi försöka lägga oss tidigare så han inte sover över ;P hehe ... Aja nu lär jag få i mej ngt .. Mår illa :(
Vi hörs sen Fuckfaces ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: