matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Klockan e mitt i natten !

Kategori: Dagens Ord

Blev varken o dra t syrran lr ta en PW med Niklas ... Syster sa att jag kunde komma med grejerna i morgon o Niklas va för lat för o gå ! Så blev ett långt , varmt , skönt skumbad istället ... Som vanligt badar ju Tildan i evigheter ... Minst en timme ;) hehe ... Nu sitter jag i telen o snackar skit med Yotanka som inte kan sova ... Också väntar jag på mitt sega sovsällskap !! ;d hehe ... Blir väl sängen o slå på en film så fort han kommer ! Hoppas jag kan somna ikväll ... Känner mej inte vidare trött just nu .. Men han ska ju upp tidigt i morgon .. Så man lär väl va snäll då .. Och jag vägrar sova längst ut nu efter den där filmen igår !! Så jag kan ju inte leka med datorn heller om han somnar ;(

Aja va bara de jag ville säga !! Vi hörs Fuckers ;D





Kommentarer


Kommentera inlägget här: