matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Bitterfittan !

Kategori: Dagens Ord

Jahapp ... Vad har jag gjort idag då ? Jag har inte gjort så mycke .. Kollade lite på tv i morse som ni vet .. Sen la ja mej i sängen o kollade på filmen The A-Team o sen somnade jag igen ;P hehe .. Vaknade o gick t Preems o handlade sen hem o städa .. Blev en snabbis till Ica innan dom stände också .. Glömde ju o köpa mjölk när jag va vid macken ... Sen har jag bara slappat , pratat i telen o kollat på tv !

Sjukt tråkigt inlägg !! Inte på humör !! Trött mest hela tiden nu för tiden .. Skulle kunna sova 24/7 ! Känner mej som en riktig jävla bitterfitta idag också !! Usch ... Är nog inte så roligt sällskap !!! Stackars sovsällsis !!!

Snart blire sängen o film .. Ikväll tänkte vi kolla på Colombiana !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: