matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Funderingar o dåligt med sömn ......

Kategori: Dagens Ord

Sorry .. Har inte blivit så mycke skriva i bloggen den senaste tiden .. Har haft fullt upp här hemma ...

Inatt sover jag själv .. Vilket behövs .. Måste tänka igenom hur jag vill göra . Hade helt fel bild av människan tydligen .. Känner mej jävligt dum och sviken ! Tusen frågor som ploppar upp i huvet på mej ..! Får se hur de blir .. Tycker ju om människan .. Aja .. Vi får se hur de blir !

Min dator har lagt av också :( den startar lixom inte !! Sjukt glad över att jag har min iphone nu iaf .. Dock brukar jag ju alltid kolla på film när jag ska sova .. Tycker de e lättare o somna då !!

Nä nu ska jag försöka somna för sjuttioelfte gången !! Men ni fick en liten uppdatering iaf :)

Bjuder på ett kort på mej o min underbara lillebror <3

Ha de alla söta o salta ;)
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: