matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Aj !

Kategori: Dagens Ord

Jag vet inte om de e jag som e lite töntig nu .. Men jag råka bli lite arg i helgen o av misstag blev de ett djupt sår i mitt finger .. (måste lägga till att Nicole verkligen var stöttande o höll på o garva ihjäl sej när jag stod där o sa att jag hade ont o blodet droppa överallt ! hahaha) Gör fortfarande ont .. Varar lite , kom lite blod idag igen o luktar illa .. Känns inte så jätte frächt .. Bör jag kolla upp de tro ? Men va fan .. Äh .. Jag får kolla vad Nicole tycker när hon kommer hem ...
Snart blire film , varma mackor , varm oboy o mys i soffan med Melanie o Melvin som börjar lugna ner sej :) Jag tänkte försöka hoppa i ett skönt bad när dom sitter fast i filmen o :P hehe ... Blir Trolltyg i Tomteskogen :D Så får se om jag kan slita mej :P



Vi hörs Fuckface !
Ha de alla söta o salta ;)
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: