matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Inflyttad ... Men dock inte klaaaaaar !

Kategori: Dagens Ord

Japps igår flyttade jag o Nettan åt mej .. Gick super bra ;) En syn för ögat kan jag ju säga !! haha .. Men har lite ont i kroppen idag .. Har dock inte fått ordning här än .. Fattas lite saker ..
Måste åka in till Gävle hem till Emma o hämta mina sista grejer nån dag också måste jag ju handla hem lite saker som gått sönder lr förvunnit under mina alla flyttar här genom åren ;P

Hade sån tur så jag slapp sova här själv inatt .. De hade jag nog inte vågat för att jag är en fegiiis .. Sebben va inte så social eftersom han somnade när vi kollade på film .. Men somnade faktiskt tidigt jag å .. Va lite trött efter flytten ;)



Mamma o Theo kom förbi i morse med lite frulle o mat till mej o kolla lägenheten .. Sen kom Sebben hem hit efter jobbet o sov igeeeen ... Madde kom förbi o höll mej sällsis o kolla på lägenheten .. Sen satt vi ute i solen o snacka skit , rökte , käka vindruvor o dack vatten ;) haha .. Älskade Madeleine Back .. Vad jag älskar den kvinnan !!!


När Madde hade åkt hem så väckte jag Sebben .. Men träning för den pöjken idag .. Så han käka typ en macka o drog ...

Tänkte försöka o plocka lite nu igen .. Sen kommer syster o hälsar på o kollar in nya placet också ;)

Ge mej en större garderoooob ! Får inte plats !!!!!!

Nä nu lär jag dona ! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: