matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Vart e bilderna ? ;O

Kategori: Dagens Ord

Längesen jag la ut nå bilder på bloggen märkte jag nu .. Har mest blivit musik o en massa skit snack ! haha .. Lägger väl ut ngra nu då .. Ngra som kanske e gamla o ngra som kanske e nya .. Inte fan vet ja .. Jag har ingen koll elle ?! ;P
Jetski-Garage fest ;D
Syrran & Jag då .. Full ?? Näe de menar du inte ;P haha
Syrran & jag har pusskalas ;)
Bara lilla jag ;)
Jimmy fixade min mobil så vackert .. "Inatt Vill Jag Ligga! Får Jag Det?" ;) haha
Cissi , jag & Mickis ;)
Jag & Sandra tog en impuls resa till Sthlm i söndags natt o drog på TheSoapBar ;)

Aja .. Nu fick ni ju lite bilder iaf ;)
Vi hörs Fuckface !
Ha de alla söta o salta ;)
Puss puss Tildan <3
Ha de alla söta o salta ;)
puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: