matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Toy Story 3

Kategori: Dagens Ord

Sitter hemms hos Tc nu ... Ska kolla på Toy Story 3 .. Han e ute o super på han ! haha .. Själv försöker man leka duktig o e nykter idag ... Ska försöka hålla mej nykter i morgon också .. O pyssla i lägenheten hela kvällen .. Kanske mysa ner mej i soffan o glo på en film .. Va t lägenheten en sväng nu på kvällen eftersom den bara ligger ett hus ifrån Tc .. Kände att jag blev så lugn när jag kom in ! Jag e så lycklig nu .. Mitt liv börjar ordna upp sej .. Men jag saknar ju en karl såklart .. Men de kommer väl en vacker dag de också ;) hihi .. Väntar på lite mer jobb också såklart :)
Kommer o va sjukt konstigt o bo helt ensam nu .. Shit alltså . Hur ska jag klara de ? Har typ sagt åt alla jag känner att dom får sova hos mej .. Haha . Hoppas att de inte blir alla på en o samma gång bara ;P haha ! Hoppas att P kommer o sover hos mej i morgon .. Vill inte sova själv .. Också behöver jag lite närhet ! Han får fan ställa upp ;P hahaha

Hannah den lilla gullungen skrev t mej idag att hon hade köpt en inflyttningspresent till mej .. Ni kan aldrig gissa va de va ! haha .. Hon hade köp kaffe så hon kan komma över o dricka kaffe hemma hos mej ! De e ju snarare en inflyttningspresent till henne själv ;P haha ... Ska bli trevligt o ha henne på kaffe besök ;) Jag längtar !! Hon bor ju i samma hus som Tc .. Så de e nära o bra  ;) hihi !



Movie time nu då ..



Vi hörs Fuckface !
Ha de alla söta o salta ;)
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: