matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Tvättis kl 7 :O

Kategori: Dagens Ord

Här ligger jag i soffan o glor på tv o nördar med datorn ... Har tvättis i morgon klockan 7 .. Hur i helvete ska jag orka upp ? Och varför i helvete bokar jag tvättis så tidigt när jag vet att jag är en sån morgontrött människa ? Jag måste ju vara dum i huvet !!! :@
Hostar på för fullt . Tänkte koka lite vatten o dricka en stor kopp te för min stackars lilla hals !

I morgon blire tvättis o städning för hela slanten .. Lr städning o städning .. Har väl gjort de mesta nu .. Men kan ju inte dammsuga mitt i natten .. Tror inte grannana blir så glada på mej då .. Så jag tänker vara snäll mot dom o göra de i morgon istället ! :P


Känner mej inte vidare trött .. Blä för de !! JAG VILL VARA TRÖTT NU !

Efter min kopp med te tänkte jag iaf lägga mej i sängen o glo på en film o hoppas på att jag blir trötter o somnar innan jag börjar o hosta igen .. Men datorn får nog följa med mej till sängen ikväll ...

Just ja .. På onsdag åker jag nog till Ockelbo .. Börjar ju längta dit .. Va ju ett tag sen man va där nu .. Och i morgon ska mamma kolla om de finns biljetter kvar till basket matchen på lördag :) Jag hoppas verkligen att de finns !! Skulle va så himla kul o gå o kolla !!!! :D De e ju de gamla spelarna som man jämt va o kolla på förr i tiden som ska spela ... Kommer o bli super ! hihi .. Nu får ni hålla tummarna för att de finns biljett kvar för mej bara ! ;P hihi ...

Jag , mamma o lillebror Theo :)


Aja ... Koka te vare ja ...
Sov så gott alla söta o salta ;)
Vi hörs Fuckface !
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: