matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Frågor & Svar

Kategori: Dagens Ord

Vilken svordom använder du mest? 
- Jävla .

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
- De beror väl på vad jag ska göra !

Var köper du dina matvaror ifrån?
- ICA .. Men de är ju olika ibland . Men hellst på ICA :)

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
- Näe .. Jag vill va med ;P

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
- En utlandsresa åt mej och syster eftersom vi behöver de nu ! 

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
- Japps

När var senast någon stötte på dig?
- I helgen ;P

Vad åt du till middag senast?
- Men om man inte äter middag då? Räknas de att jag va på MAX vid 23 tiden ? De blev en Frisco brugare & vatten iaf :)

Kan du vissla?
- Men de är klart :)

Tittade du på tecknat när du var liten?
- Vem gjorde inte de? Jag kollar fortfarande :D

Äger du några popband t-shirts?
- Nope .

När flög du senast?
- När vi åkte hem från Thailand i Juni 2008 ..

Pratar du några andra språk?
- Engelska ...

Har du gråtit offentligt?
- Japps .

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
- Jamen de är väl klart ;)

Vad har du med dig in på bion?
- Någon att kolla på bion med kanske ?! ;P

Vad har du för väder?
- Sommar och sol ;)

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
- Hatade ju lixom skolan :/

När sov du senast på golvet?
- Minns inte riktigt . Men de har ju hänt . haha

Vilken är din favorit drink?
- Just nu vinner fan Redbull&Vodka ;)

Gillar du din boendesituation?
- Nej . De är ju därför jag ska flytta . Någon som vet en billig etta på söder ?? ;)

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
- Mååånga .. Jag är en trött människa vetty ;P

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
- Ibland . Men de är kul att ha något att göra ju :)

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
- Trubbel ? Nä men skäll fick man ju ..

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
- 22 :)

Tror du på liv på andra planeter?
- Näe ..

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
- Jag hatar mitt liiiv !

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
- Näe . För feg . Usch . Får ju ont i magen av o bara tänka på känslan ! :S 

Tycker du om att krama folk?
- De beror väl på vem människan är !

Äger du en digitalkamera?
- Nope ...

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
- Ingen vad jag kan minnas nu ..

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
- Ja de är väl klart !

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
- Näe . De är ju gott :)

Är du mörkrädd?
- Kan jag lova ! Feeegiiiis !!

Tre saker du alltid har med dig?
- Mobil , tändare , (cigg om jag inte är fattig :P) & Lypsyl :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: